Vizuální podobu letošního ročníku mají na svědomí dva šikulové – Tomáš Binter a Pavel Kubeš. Tváře tomuto skvostu propůjčili Adam Šimonek a Ivan Nestával.
Fotograf Tomáš Binter vymyslel a realizoval perfektní stylizované syrově dramatické černobílé akční fotky hráčů basketbalu na vozíku situované na místo konání se zvýrazněním charakteristického prvku hry – basketbalového míče. Protože míč je symbol dynamiky, je ve zvýrazněném ohnivém pohybu, který v sobě má zlatou barvu symbolizující Budějovický pohár. Míč má navíc kromě basketbalu symbolizovat léto, slunce a open air akci.
Grafický designér Pavel Kubeš (kupastudio.cz), který je zároveň i autorem loga, snímky minimalisticky doladil do vizuálního stylu Budějovického poháru. Aplikace vizuálního stylu najdete v kampani k akci na sociálních sítích, tomto webu a na igycentrum.cz, také na LED obrazovkách a info totemech ve všech třech traktech IGY centra a na billboardech společnosti Namax. Další prvky jste mohli vidět přímo na místě během akce – například jste měli možnost se vyfotit u našeho photopointu.